FANDOM

Pan krab.jpg

Pan Krab.

Urodzony

30 listopada 1955 r

Gatunek:

Krab

Kolor:

Purpurowo-czerwony

Płeć:

Mężczyzna

Wysokość:

0-07

Waga:

5 uncji

Karta Kredytowa:

Mastercarp 00012387- Pan Eugeniusz Krab

Hobby:

Zdobywanie pieniędzy, łowienie małży

Rodzina:

Mama Krab Perła Krab (córka) Dziadziuś Czerwonobrody Ciocia Sally (wspomniana w odcinku SpongeBob vs. The Big One)

Przyjaciele:

Plankton - w dzieciństwie, Może SpongeBob, Może Patryk, Skalmar (czasami), Jim

Pracodawca(y)

Właściciel pod Tłustym Krabem

Pierwsze pojawienie się:

Potrzebna Pomoc

Przodkowie:

Król Krab, Prehistoryczne Kraby,

Potomkowie:

Perła Krab

Wrogowie:

Plankton

Eugeniusz Harold Krab, bardziej znany jako Pan Krab, postacią kreskówki na programie Nickelodeon zwaną SpongeBob Kanciastoporty. Eugeniusz H. Krab lubi pieniądze oraz jest Szefem i kierownikiem knajpy Pod tłustym krabem, restauracji typu fast-food w Bikini Dolnym. W dzieciństwie jego przyjacielem był Plankton, który obecnie jest jego rywalem. Jest czwartą główną postacią w tym programie. Eugeniusz mieszka w wielkiej kotwicy tylko ze swoją córką - Perłą, ponieważ jest samotny. Prawdopodobnie jest wdowcem, bo miał krótką randkę z Panią Puff w odcinku Tłusta miłość.

Początek życia

Eugeniusz H. Krab urodził się 30 listopada w 1942 r. razem z Planktonem. Pan Krab wraz z Planktonem chodzili do Szkoły Podstawowej im. Posejdona. Pan Krab był drażniony, ponieważ miał ubranie ze śmietnika. Następnie przezywali go "Szmaciarzem" lub "śmieciarzem", dopóki nie otworzył nowej restauracji. Ale później Plankton miał tylko kawałek przepisu, a gdy trzasnął drzwiami składniki z półki przewróciły się do garnka i Pan Krab zrobił najbardziej smaczny burger w morzu, którego nazwał Kraboburgerem. Eugeniusz zrobił sukces, robiąc Planktona jako wroga próbującego zdobyć formułę.

Osobowość

Eugeniusz H. Krab był zawsze geniuszem w zarabianiu pieniędzy, i miał obsesję na punkcie forsy. Raz sprzedał Spongeboba Latającemu Holendrowi za 62 centy. Ustalił, że jego pracownicy będą mu płacić, zamiast on płacić im ponieważ robią rzeczy, których nie powinni robić w jego knajpie (oddechy, stanie, wiązanie butów). Raz usiłował odzyskać dolara. W odcinku ,,Witamy w Kuble Pomyj", śpiewał dobrze. Nos Pana Kraba jest bardzo, bardzo, bardzo, bardzo czuły i potrafi wyczuć pieniądze. Jak przedstawia odcinek Haczyki, czuje lenistwo na 30 000 mil. Kilka razy jego pracownicy odganiali klientów oraz niszczyli Tłustego Kraba. Pan Krab bardzo nie lubi wydawać pieniędzy i dlatego kupuje tanie rzeczy.

Źródło

Spongepedia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki